FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Tak, wystarczy poinformować nas o chęci zmiany, a my postaramy się je jak najszybciej wprowadzić. Jeśli do godz. 8:00 otrzymamy taką informację to następnego dnia otrzymacie Państwo posiłki z nową kalorycznością/wariantem. Warunkiem wprowadzenia zmiany na droższy pakiet jest przesłanie na nasz adres mailowy potwierdzenia przelewu z dopłatą do godz. 8:00 dnia poprzedzającego. Dopłata to różnica między ceną opłaconej diety, a ceną nowej diety. Nie zwracamy różnicy w przypadku zmiany wyboru na tańszy pakiet w trakcie trwania okresu opłaconego.
Jeśli nie udało nam się sprostać Państwa oczekiwaniom, to prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia. Reklamacje należy składać telefonicznie pod numerem 883 635 013 lub mailowo na adres kontakt@foodforbody.pl najpóźniej do godziny 8:00 kolejnego dnia roboczego.