FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Tak, o chęci wprowadzenia zmiany adresu lub terminu dostawy prosimy nas informować telefonicznie pod numerem 883 635 013 lub mailowo na adres kontakt@foodforbody.pl najpóźniej do godziny 8:00 dnia poprzedzającego dostawę.
Tak, o chęci anulowania opłaconych dni prosimy informować nas telefonicznie pod numerem 883 635 013 lub mailowo na adres kontakt@foodforbody.pl najpóźniej do godziny 8:00 dnia poprzedzającego anulowaną dostawę. Dni, które Państwo anulują pozostają do wykorzystania w terminie 30 dni od daty anulacji.

Tak, wystarczy poinformować nas o chęci zmiany, a my postaramy się je jak najszybciej wprowadzić. Jeśli do godz. 8:00 otrzymamy taką informację to następnego dnia otrzymacie Państwo posiłki z nową kalorycznością/wariantem. Warunkiem wprowadzenia zmiany na droższy pakiet jest przesłanie na nasz adres mailowy potwierdzenia przelewu z dopłatą do godz. 8:00 dnia poprzedzającego. Dopłata to różnica między ceną opłaconej diety, a ceną nowej diety. Nie zwracamy różnicy w przypadku zmiany wyboru na tańszy pakiet w trakcie trwania okresu opłaconego.

Jeśli nie udało nam się sprostać Państwa oczekiwaniom, to prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia. Reklamacje należy składać telefonicznie pod numerem 883 635 013 lub mailowo na adres kontakt@foodforbody.pl najpóźniej do godziny 8:00 kolejnego dnia roboczego.